Garbusis Teisme 2

Kampanija "Vaikas - liudytojas su specialiais poreikiais 2: Garbusis Teisme, aš turiu teisę nebijoti" tęsia Paramos vaikams centro 2007 metais įgyvendintos kampanijos "Vaikas - liudytojas su specialiais poreikiais: Garbusis Teisme, aš bijau" idėją.

Kampanija pradėta įgyvendinti 2010 metais.

 

Kampanijos tikslai:

  • Stiprinti bendradarbiavimą tarp institucijų, dirbančių su vaikais - nusikaltimų aukomis ir liudytojais.
  • Šviesti teisinės sistemos specialistus apie psichologinius vaikų dalyvavimo teisinės procedūrose ypatumus ir didinti jautrumą vaikų liudytojų poreikiams.
  • Siekti, kad vaikai būtų apklausiami saugioje, tam pritaikytoje aplinkoje, atsižvelgiant į jų poreikius, raidą ir būseną, padedant kvalifikuotam psichologui.

Kampanijos metu:

  • Atnaujinta internetinė svetainė www.vaikystebesmurto.lt, kurioje talpinama visa reikalinga informacija specialistams, dirbantiems su nuo smurto nukentėjusiais vaikais, tėvams ir globėjams, kurių vaikai nukentėjo nuo smurto ir nukentėjusiems vaikams.
  • Vykdomi specialistų pasitarimai ir mokymai.
  • Išleista 500 plakatų "Garbusis Teisme, aš turiu teisę nebijoti".
  • Išleista 2500 "Vaikų - nusikaltimų aukų/liudytojų - apsaugos gairių".
  • Išleista 1000 kalendorių "Garbusis Teisme, aš turiu teisę nebijoti".

Kampanijos plakatai, kalendoriai ir apsaugos gairės išplatinti Lietuvos teismuose, prokuratūrose, policijos komisariatuose, vaiko teisių apsaugos skyriuose.

Kampanijos medžiagą galite gauti atvykę į Paramos vaikams centrą. Elektronines medžiagos versijas galite atsisiųsti iš internetinio puslapio www.vaikystebesmurto.lt.

 

Kampanijos fotogalerija:

 

 Kampanijos plakatas
 Kampanijos kalendorius
Apsaugos gairės

 

 

Kampanijos partneriai:

 

 

 

 

 

 

 

Puslapio sukūrimą parėmė Europos komisijos Teisingumo, laisvės ir saugumo generalinio direktorato Prevencijos ir kovos prieš nusikalstamumą programa.
Puslapyje išdėstytos pažiūros nėra oficiali Europos komisijos nuomonė. Europos komisija nėra atsakinga už puslapyje pateiktos informacijos panaudojimą.